Ik probeer ervoor te zorgen dat alles goed reilt en zeilt bij Innowijs. Afspraken inplannen, budgetten beheren, facturen versturen en personeelszaken in orde maken zijn zomaar een aantal van de dingen die ik doe. Daarnaast moeten alle leermiddelen die bij ons worden gemaakt natuurlijk goed gecontroleerd en getest worden voor ze de deur uit gaan. Het is altijd een plezier om te zien waar mijn collega’s de voorgaande tijd zo druk mee bezig zijn geweest.
Het is fantastisch als je ziet wat er allemaal mogelijk is op het gebied van elektronisch leren. Zo kun je leerstof niet alleen aanbieden op een heel aantrekkelijke manier, je kunt ook precies bijhouden wat de studievoortgang van medewerkers of leerlingen is. Opgedane kennis kan worden getest door middel van een game of een interactieve toets. Dat maakt leren toch veel leuker?!
Ik vind het fijn om mee te denken over de handigste technische oplossingen bij specifieke leervragen. Met welke toepassing behalen we het beste leerrendement? In het ontwikkelproces bekijk ik aan welke technische voorwaarden een leermiddel moet voldoen. Daarnaast moet de content natuurlijk ook aantrekkelijk worden gepresenteerd. Ik zorg graag voor een passende vormgeving. Zo maken we er samen stap voor stap een mooi geheel van.
Flux laat zich aaien terwijl wij nadenken over een goede aanpak van een leerprobleem. Ze ligt aan onze voeten als wij typend en klikkend op onze computers tools bouwen. Ze springt vrolijk blaffend op als er iemand komt voor de presentatie van een nieuw digitaal leermiddel. Flux maakt het werk bij Innowijs nèt een beetje warmer en levendiger…
Ik ontwikkel online leermiddelen. Ik geef trainingen en ik ondersteun organisaties bij het inzetten van een digitale leeromgeving. Veelzijdig werk dus, dat ik met veel nieuwsgierigheid en enthousiasme doe. Wij combineren bij Innowijs trainingen en opleidingsmateriaal graag met offline bijeenkomsten. Zo bereik je een maximaal effect in weinig tijd. Lekker efficiënt, dus!
Ik vind het leuk om de verbinding te maken tussen innovaties en werken in de praktijk. Om mensen van (onderwijs)organisaties te inspireren en met ze te sparren. Ik luister graag naar de ideeën van anderen en laat me daardoor prikkelen om concrete oplossingen aan te dragen. Ik wil meer bieden dan instructies alleen. Zo komen we samen tot nieuwe inzichten en maken we de mooiste innovatieve leermiddelen. Is dat geen geweldig resultaat?
Bij Innowijs combineer ik teksten met vormen en kleuren. Ik bijt me graag stuk op de vraag hoe ik een compositie kan bedenken waarbij bepaalde informatie sneller en toegankelijker wordt overgebracht. “The art challenges the technology, and the technology inspires the art,” zegt de Amerikaanse filmregisseur en oprichter van Pixar John Lasseter. Een uitspraak die helemaal op mijn bordje past.
Alle leermiddelen die wij maken zijn custom made. Geen enkele vormgeefopdracht, illustratie of animatie is dus hetzelfde. Dat maakt mijn werk hartstikke interessant. Steeds weer op zoek naar een nieuwe technische vorm, een andere uiterlijke verpakking. Vooral het maken van een mooie animatie is een bijzonder leuke uitdaging, maar ook coderen en het bouwen van een goede structuur in Storyline vind ik leuk om te doen. Dus kom maar op!
Met mijn onderwijsachtergrond en mijn creativiteit houd ik me bij Innowijs bezig met zowel de inhoud, als de vorm van leermiddelen. Zo kan ik mijn twee grote interesses mooi combineren en ben ik bij verschillende fases van het proces betrokken. Van het uitdenken aan de tekentafel, tot het bouwen en vormgeven van de leermaterialen.
Omdat we bij Innowijs voor uiteenlopende organisaties werken, komen er veel verschillende onderwerpen voorbij. Dat vind ik leuk, want ik ben altijd nieuwsgierig en ik heb een brede interesse.
Als docent filosofie heb ik geleerd om diep in onderwerpen, theorieën of informatie te duiken, de stof helemaal uit te pluizen en het dan in eenvoudige stappen weer op te bouwen. Zo maak ik, in samenspraak met de opdrachtgever, diverse leermodules of oefenomgevingen.
Met mijn onderwijsachtergrond en mijn creativiteit houd ik me bij Innowijs bezig met zowel de inhoud, als de vorm van leermiddelen. Zo kan ik mijn twee grote interesses mooi combineren en ben ik bij verschillende fases van het proces betrokken. Van het uitdenken aan de tekentafel, tot het bouwen en vormgeven van de leermaterialen.
Omdat we bij Innowijs voor uiteenlopende organisaties werken, komen er veel verschillende onderwerpen voorbij. Dat vind ik leuk, want ik ben altijd nieuwsgierig en ik heb een brede interesse.
Als docent filosofie heb ik geleerd om diep in onderwerpen, theorieën of informatie te duiken, de stof helemaal uit te pluizen en het dan in eenvoudige stappen weer op te bouwen. Zo maak ik, in samenspraak met de opdrachtgever, diverse leermodules of oefenomgevingen.
Ik speel héél graag spelletjes, en ook in mijn werk stop ik graag game-achtige elementen. Gelukkig valt gamen prima te combineren met leren! Op het snijvlak van grafische vormgeving en het ontwerpen van beelden heb ik mijn plek gevonden, helemaal in de digitale tak van sport. Als beeldmaker vind ik vooral dat mooie plaatjes samen moeten gaan met functionele. Ik zie het dan ook als mijn taak om die balans te bewaken.
Bij Innowijs kan ik mijn verschillende skills inzetten voor het creëren van toffe e-learningprojecten en zelf ook steeds meer leren. En dat komt goed uit, want mijn motto is niet voor niets: ‘Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan!’
Ik speel héél graag spelletjes, en ook in mijn werk stop ik graag game-achtige elementen. Gelukkig valt gamen prima te combineren met leren! Op het snijvlak van grafische vormgeving en het ontwerpen van beelden heb ik mijn plek gevonden, helemaal in de digitale tak van sport. Als beeldmaker vind ik vooral dat mooie plaatjes samen moeten gaan met functionele. Ik zie het dan ook als mijn taak om die balans te bewaken.
Bij Innowijs kan ik mijn verschillende skills inzetten voor het creëren van toffe e-learningprojecten en zelf ook steeds meer leren. En dat komt goed uit, want mijn motto is niet voor niets: ‘Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan!’
en ze te helpen leer- en ontwikkelwensen vorm te geven.
Om samen de dagelijkse praktijk professioneler, efficiënter én leuker te maken.
Ik geloof er heilig in dat een werkomgeving waar ruimte is om te leren,
beter is voor mens en organisatie.
En dat leren het beste werkt als het aansluit bij de werkvloer.
Samen gaan we, onder het genot van een kop koffie (of thee), op zoek naar een passende
leeroplossing en de (online) tools die daarbij ondersteunen.
Als opleidingskundige onderzoek ik wat binnen een bedrijf al ‘inside the box’ bestaat
om vervolgens ‘out of the box’ te innoveren en houd ik van creatieve (en technologische)
olifantenpaadjes.
Laat de volgende ontwikkel uitdaging maar komen!
en ze te helpen leer- en ontwikkelwensen vorm te geven.
Om samen de dagelijkse praktijk professioneler, efficiënter én leuker te maken.
Ik geloof er heilig in dat een werkomgeving waar ruimte is om te leren,
beter is voor mens en organisatie.
En dat leren het beste werkt als het aansluit bij de werkvloer.
Samen gaan we, onder het genot van een kop koffie (of thee), op zoek naar een passende
leeroplossing en de (online) tools die daarbij ondersteunen.
Als opleidingskundige onderzoek ik wat binnen een bedrijf al ‘inside the box’ bestaat
om vervolgens ‘out of the box’ te innoveren en houd ik van creatieve (en technologische)
olifantenpaadjes.
Laat de volgende ontwikkel uitdaging maar komen!
Ik heb een grote passie voor leren en ontwikkelen in brede vorm. De diversiteit van taken en verantwoordelijkheden bij Innowijs blijven me een mooi vooruitzicht bieden om me bezig te houden met – wat ik het allerliefste doe – het ontwerpen en ontwikkelen van opleidingsplannen. Ik word er blij van als ik een oplossing kan bedenken voor een opleidingsprobleem. Leerpsychologie, communicatie en bedrijfskunde zijn voor mij de perfecte ingrediënten onderweg naar een leer- en ontwikkelproces. Met leren is er volop sprake van dynamiek. Voor mij toch wel het belangrijkste is de werkpraktijk van het alledaagse. Hoe dichter we zitten op die praktijk, hoe groter het leereffect en de motivatie. Je leest het al: volop liefde voor leren, maar in essentie gaat het veel meer over wat de uitkomsten zijn van het leerproces.
Ik heb een grote passie voor leren en ontwikkelen in brede vorm. De diversiteit van taken en verantwoordelijkheden bij Innowijs blijven me een mooi vooruitzicht bieden om me bezig te houden met – wat ik het allerliefste doe – het ontwerpen en ontwikkelen van opleidingsplannen. Ik word er blij van als ik een oplossing kan bedenken voor een opleidingsprobleem. Leerpsychologie, communicatie en bedrijfskunde zijn voor mij de perfecte ingrediënten onderweg naar een leer- en ontwikkelproces. Met leren is er volop sprake van dynamiek. Voor mij toch wel het belangrijkste is de werkpraktijk van het alledaagse. Hoe dichter we zitten op die praktijk, hoe groter het leereffect en de motivatie. Je leest het al: volop liefde voor leren, maar in essentie gaat het veel meer over wat de uitkomsten zijn van het leerproces.